Za razliku od prethodnika novi Evadys izgubio je dio osobnosti pošto se pojavom gotovo ne razlikuje od Crosswaya, a i vanjske dimenzije ovoga su puta potpuno jednake uz širinu 2,55 m i visinu 3,46 m.  Upravo takve dimenzije na kraćim relacijama pružaju idealan omjer voznih osobina, kapaciteta vozila i aerodinamike kod koje Iveco-Bus navodi određeni napredak u odnosu na Crossway. Najveća razlika ipak je u visini poda putničkog prostora. Uz 1142 mm od podloge smjestio se točno u sredini između Crosswaya ( 860mm) i Magelysa ( 1400 mm). Motiv je naravno u povećanom obujmu prtljažnika koji u prosjeku nadmašuje Crossway za 3 m3.

Njegov konačni kapacitet ovisi o izboru između dvije duljine ( 12 ili 12,96 m na dvije osovine) kao i konfiguraciji ulaznih vrata. Prednja su u svakom slučaju jednokrilna, dok su u sredini moguća dvokrilna vrata koja osim brže izmjene putnika otvaraju mogućnost ugradnje hidraulične podizne rampe za kolica. Središnja jednokrilna vrata predviđena su u slučaju potrebe za WC-om, a ukoliko njega nema kao bolji izbor nameće se ugradnja vrata iza pogonske osovine. Takva izvedba omogućuje rekordni kapacitet prtljažnika u klasi koji u 12-metarskoj izvedbi iznosi 10,2 m3, dok uz duljinu 12,96 m dostiže čak 12 m3. U tom dijelu unaprijeđena je praktičnost poklopcima prtljažnika s paralelnim otvaranjem i centralnim zaključavanjem. 

Mnogo prtljage poput torbi srednje veličine zaprimaju također stropni pretinci u unutrašnjosti čiji kapacitet kod osnovne izvedbe dostiže čak 1,8 m3.

Izvrsne perfomanse i vozne osobine laganog niskog autobusa velikoga kapaciteta i nosivosti sa snažnim motorom moguće je precizno prilagoditi vlastitim potrebama bogatim izborom mjenjača. Osnovnu ponudu čini 6-stupanjski ručni mjenjač, moguć je i automatiziran ZF AS-Tronic s prekobrojnih 12 stupnjeva, a kod čestih zaustavljanja najučinkovitiji automatski mjenjač. Voith s četiri stupnja pogodan je za obične ceste, dok 6-stupanjski ZF izvrsno pomiruje takve vožnje, ali i limitiranu brzinu 100 km/h. U svakom slučaju, novi Evadys nastoji ponuditi kvalitetu prijevoza putnika gotovo na razini Magelysa u uvjetima gdje se turistički autobusi teže snalaze, a ekonomični Crossway ne udovoljava visokim zahtjevima. Osim što njegova pojava dodatno proširuje multifunkcionalnost dokazanog modela u sve je uključena visoka profitabilnost kroz niske operativne troškove gdje čitav koncern Iveco posljednih godina čini veliki napredak. 

 

Pošaljite upit za ponudu

Radno vrijeme servisa

Radni dan: 7 - 18 h

Subota: 7 - 12 h

+385 91 610 0032

postprodaja@autobus.hr Saznaj više