Datum objave: 24.09.2014

Pod novim imenom marke - Iveco Bus dolazi kompletno obnovljena gama posložena u tri osnovna modela. Otvaranje novog poglavlja poklopilo se s uvođenjem Euro 6, pa je jednim potezom odrađeno tri posla. 

Na nove trendove autobusnog dijela međunarodne korporacije sa sjedištem u Torinu ukazala je još u proljeće pojava novog gradskog autobusa Urbanway u čijem razvoju još uvijek glavnu riječ vodi francuski dio Iveca. Moderni farovi s dnevnim LED svjetlima, veliki logo Iveca na alu-podlozi i nova stražnja svjetla postaju zaštitni znak svih Iveco autobusa. Uz napredniju unifikaciju dijelova povećana je obiteljska prepoznatljivost promjenom dosadašnjih Hella svjetlosnih tijela koja koriste brojni proizvođači.

Nova organizacija unutrašnjosti Urbanwaya i pomicanje središnjih ulaznih vrata unatrag donijelo je 1,5 četvornih metara korisnog prostora. Profitirao je i vozački prostor koji ostaje na izrazito povišenom položaju, ali je pravilnijeg kvadratnog oblika i veći je za četvrtinu. Primjetni su kvalitetniji materijali i novi dizajn te naprednije neizravno osvijetljenje s obilatim korištenjem LED tehnologije. Efikasnost utišane klime podižu "zračne zavjese" na vratima. Ostaju dostupne tri duljine 10,5, 12 ili 18 m, kao i CNG ili hibridni pogon koji je također unaprijeđen.

Po sličnom je receptu redizajniran Crossway koji je sada jedinstveni model sredine programa s obzirom da se više ne koriste nazivi Arway ili Evadys. Zato Crossway uz tri raspoložive duljine 10,8, 12 i 13 m dolazi u pet namjenskih varijanti. Crossway pop služi školskom prijevozu, a uz visinu 3,37 m 13-metarska izvedba može dosegnuti do 63 putnička sjedala (59+4 sklopiva sjedala). Izvedba line namijenjena je prigradskom prijevozu, a uz poboljšanu udobnost korak iznad postavljena je inačica HV za srednje relacije.
Crossway pro opremljen poput turističkih autobusa nudi kombinaciju vrhunske udobnosti, pristupačnosti i odličnih voznih osobina. Kod ove izvedbe granica je praktično jedino u potrebama za veličinom prtljažnika.
Crossway LE s dva niskopodna ulaza i mogućnost ugradnje trećih vrata u stanju je zadovoljiti brojne potrebe gradskog i prigradskog prijevoza, pa je u tom smjeru raspoloživ u izvedbama line i city.Jedinstveni kokpit ocjenjivan superlativima ostao je nepromijenjen. Zahvaljujući povećanom prednjem prevjesu vozački prostor je povećan deset centimetara u duljinu, iako ni ranije prostora nije nedostajalo.

Gotovo nevjerojatnom lakoćom jednake dizajnerske smjernice uspješno su primjenjene i na jedinstvenom Magelysu. Glavna je razlika u optičkom doživljaju sprijeda i straga. Raspoloživi su moderni dodaci poput wi-fi veze, USB priključaka ili 220 voltnih utičnica. osim standardne opreme u opciji je moguć i ACC adaptivni tempomat ili LDWS koji upozorava na nekontrolirani izlazak iz voznog traka vibracijama u vozačkom sjedalu.

Ušteda goriva nikad nije bila tako jednostavna - slogan je Iveca pri uvođenju novih Euro 6 motora u svoje autobuse.
U centru pažnje je HI-SCR tehnologija, a radi se o isključivom tretmanu ispušnih plinova izvan motora bez njihove recirkulacije (EGR). Iveco očekuje da će se prednosti ovog sustava osobito iskazati u autobusima lokalne namjene s čestim zaustavljanjima i niskim komercijalnim brzinama pošto izostanak EGR-a uz isključivi usis svježeg zraka znači manje kemijskih onečišćenja i toplinskog stresa. U osnovi jednostavniji sustav je manje podložan kvarovima, osobito kad se u obzir uzme da korištenje EGR-a kod Euro VI zahtijeva i barem 30% dodatnog hlađenja. Naravno da je ta činjenica povezana i s manjom masom, jednako kao i uvođenje manjih motora.